بانک اطلاعات مشاغل وکسب وکار یار

هرنوع کسب وکارت را با ورود به سایت ما یا بانصب اپلیکشن ما رایگان ثبت نمایید ومشتری خود را افزایش دهید www.appyar.org

بانک اطلاعات مشاغل وکسب وکار یار

هرنوع کسب وکارت را با ورود به سایت ما یا بانصب اپلیکشن ما رایگان ثبت نمایید ومشتری خود را افزایش دهید www.appyar.org

بانک اطلاعات مشاغل وکسب وکار یار

هرنوع کسب وکارت را با ورود به سایت ما یا بانصب اپلیکشن ما رایگان ثبت نمایید ومشتری خود را افزایش دهید www.appyar.org

بایگانی

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

تبلیغ رایگان کسب وکار

دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۵۴ ق.ظ

شما با سایت واپلیکشن یار می توانیدهرشغل وکسب وکاری که دارید را به دیگران معرفی نموده ومشتری بیشترجذب نماییدورایگان تبلیغ نمایید

آدرس سایت ما:    www.appyar.org , www.appyar.net

لینک دانلود اپلیکیشن یار ازکافه بازار

http://cafebazaar.ir/app/?id=org.appyar.app.android&ref=share

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۰۰ ، ۰۷:۵۴
مجتبی

بانک اطلاعات مشاغل کسب وکار یار جهت محتوی گیری در تمامی استانها وشهرها نمایندگی فعال با پورسانت عالی می پذیرد

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیامی در فضای مجازی وشبکه های اجماعی به شماره زیر ارسال نمایید

454  0919  0919

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۰۰ ، ۲۳:۲۱
مجتبی

بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که قبلا گفته بودیم نسخه اندروید اپلیکیشن یار درکافه مارکت بازار منتشر شد و دوستان می توانند از طریق لینک زیر

http://cafebazaar.ir/app/?id=org.appyar.app.android&ref=share

 اپلیکیشن یار بانک اطلاعات مشاغل وکسب وکار را دانلود نمایند

همچنین با جستجوی کلمه یار می توانید این اپلیکیشن را دانلود نموده وهر شغل یا کسب وکاری را که دارید رایگان تبلیغ نمایید

جهت حمایت از کسب وکار استارت اپی این اپلیکیشن را نصب نموده وبه دیگران معرفی نمایید و پنج ستاره امتیاز در بازار به ما دهید متشکریم

 

آدرس سایت ما هم برای نسخه اندروید و ویندوز و آی یو اس به آرس زیر قابل دستیابی است

www.appyar.org

 

تصویر زیر اپلیکیشن یار (بانک اطلاعات مشاغل وکسب وکار)  یار  را در کافه بازار را مشاهده می نمایید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۰۰ ، ۲۳:۰۷
مجتبی

آشنایی با بانک اطلاعات مشاغل وکسب وکار یار

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹ ب.ظ

شما  می توانیددر بانک اطلاعات مشاغل وکسب وکار یار علاوه بر دیدن مشاغل وکسب وکار مختلف ومتنوع می توانید هرنوع مشاغل و کسب وکار خود را بصورت کاملا رایگان ثبت نماییدتا جلب مشتری نماییداما جالب تر اینکه اطلاعات کلی از هر صنف نیز درآن یافت می شود

به طور مثال مطالب شبیه به مطالب زیر را نیز می توانیدببینید

 

 

بورس نمایشگاه ماشین در تهران کجاست؟

بسیاری از ما هستیم که دلمان میخواهد برای خرید خودرو به نمایشگاه ماشین مراجعه کنیم و به صورت حضوری ماشین خریداری کنیم . و بسیاری هم هستند که در میان آگهی های ماشین در سایت دیوار و یا سایت باما به دنبال ماشین هستند .
در اینجا قصد داریم تا برای دسته اول بگوییم که بورس نمایشگاه ماشین در تهران بیشتر کجاها است و در هر محدوده چه نوع خودرویی خرید و فروش میشود .

1: نمایشگاه ماشین در ستارخان و غرب تهران

البته خیابان ستارخان در غرب تهران بیشتر از اینکه شاهد نمایشگاه خودرو باشد بیشتر شاهد فروشگاه های لوازم جانبی خودرو و اسپرت فروش هاست . ولی در قسمتهایی از خیابان ستارخان شاهد وجود نمایشگاه های ماشین هستیم و تعدادی هم در محدوده تهران ویلا مشاهده میشود .

2: نمایشگاه ماشین در خیابان شادمان ستارخان

از خود خیابان ستارخان که بگذریم باید به خیابان شادمان اشاره کنیم که ورودی آن از سمت خیابان ستارخان است و هنگامی که وارد این خیابان بشوید در تمام طول خیابان هم سمت چپ . هم سمت راست همه مغازه ها نمایشگاه ماشین است .
نمایشگاه های ماشین خیابان شادمان انواع خودرو را معامله میکنند از خودرو های ایرانی گرفته تا خودرو های خارجی ولی بیشتر معاملات از نظر قیمتی در حد متوسط رو به بالاست یعنی هم خودرو های ایرانی معامله میشود و هم خودرو های ایرانی گرت قیمت و هم خودرو های خارجی که معمول بازار است و قیمتی متوسط رو به بالا دارد . در نمایشگاه های ماشین خیابان شادمان کمتر شاهد خودرو های لوکس هستیم .

3 :  خیابان انقلاب

خیابان انقلاب یکی از بورس های نمایشگاه ماشین از قدیم است و بیشتر شاهد خودرو های ایرانی و خارجی هستیم و بیشتر معاملات نیز درحد متوسط انجام میشود . اگر به دنبال ماشین های معمولی و روز هستید و زیاد هم نمیخواهید پول بدهید سری به خیابان انقلاب بزنید .

4 :  خیابان مطهری

خیابان مطهری نیز یکی از جاهایی است که میتوان نمایشگاه ماشین در آن یافت و اگر سری به گالری های خودرو بزنید متوجه میشوید که بیشتر خودرو ها از نوع خودرو های لوکس و خاص است ( بنز و بی ام و  و یا پورشه ) و اگر به دنبال خودرویی گران قیمت و لوکس هستید بهتر است مستقیم به خیابان مطهری بروید .

5 : نمایشگاه ماشین در خیابان سهروردی و هویزه

در دو خیابان سهروردی و خیابان هویزه نیز شاهد نمایشگاه ماشین هستیم و مانند خیابان مطهری بیشتر خودورهای موجود در این دو خیابان از نوع لوکس است ولی میتوان در میان آنها خودروهای معمول خارجی را نیز مشاهده نمود . بیشتر این نمایشگاه ها در خیابان مطهری و سهروردی مشتری های خاص خود را دارند  .

6 : نمایشگاه ماشین در خیابان شریعتی

یکی از خیابان های قدیمی تهران یعنی خیابان شریعتی ( بالاتر از سید خندان ) نیز شاهد حضور گالری های خودرو در خود است و بسیاری از آنها نیز قدیمی هستند و از گذشته در این خیابان حضور دارند . در این گالری ها نیز ما شاهد خودروهای لوکس و گران قیمت هستیم و کمتر خودرو های ایرانی و یا ارزان قیمت در آنها میبینید . پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال خودروی با قیمت پایین و یا متوسط هستید اصلا به شریعتی نروید ولی اگر خواستید این خودرو ها را تماشا کنید شریعتی بهترین است .

7 : نمایشگاه ماشین در اندرزگو و خیابان دادمان

مهمترین مراکز و بورس خودرو در تهران موارد 1 تا 6 بود که توضیح داده شد ولی چند سالی است که در دو خیابان اندرزگو و خیابان دادمان تهران نیز شاهد حضور نمایشگاه های ماشین هستیم و البته در این مراکز نیز بیشتر خودرو ها لوکس هستند .

از کجا ماشین بخرم ؟ نمایشگاه ماشین ؟ سایت ؟ آگهی ؟

امروزه بیشتر افراد برای فروش خودروی خود دوست دارند بی واسطه و از طریق سایت های خرید و فروش خودرو اقدام کنند و بسیاری هم هستند که دوست دارند بی واسطه خرید کنند .
ولی نکته این است که زمانی که شما خودرویی را از یک نمایشگاه ماشین خریداری میکنید مطمئن هستید که خودروی خریداری شده سالم است ( البته همیشه کلاهبردار همه جا هست ) و اگر خدای نکرده هم مشکلی داشته باشد جایی هست که مراجعه کنید و همیشه قولنامه معتبر نیز نوشته میشود ولی خب ممکن است قسمت خودرو نیز کمی بالاتر باشد تا زمانی که شما خودرو را بی واسطخ خریداری میکنید ولی گاهی هم هست که شما به کارشناسان معتبر دسترسی دارید و خودرو را کارشناسی می کنید که در آن صورت خب خرید بی واسطه بهتر است ولی خب هزینه کارشناس هم باید بپردازید . در نتیجه خرید از نمایشگاه ماشین مطمئن است و بهتر است مخصوصا در مورد خودرو های گران قسمت و لوکس از نمایشگاه های ماشین خرید کنید .
و خرید از سایت ها و آگهی ها نیز با رعایت نکات کارشناسی میتواند به سود شما باشد .

نکان مهم در خرید و فروش ماشین

  • همیشه برای خرید و یا فروش قولنامه بنویسید و تمامی شرایط را در آن ذکر کنید مانند مسائل فنی و بدنی ماشین را .
  • قبل از هر چیزی مدارک مالکیت خودرو را نگاه کنید .
  • همیشه با مالک خودرو و یا نماینده قانونی او معامله کنید .
  • بعد از نوشتن قولنامه بهتر است خودرو در جایی تا روز انتقال سند بماند و دست خریدار و فروشنده  نباشد .
  • سعی کنید در اولین فرصت و یا طبق قولنامه سند خودرو را انتقال دهید و پلاک آن را تعویض کنید .

سخن آخر :

ما در ببین برو سعی کردیم تا مهمترین بورس  خودرو در تهران را معرفی کنیم ولی باید گفت مواردی که ما گفتیم تجمعی از نمایشگاه ماشین در یک محدوده خاص بود و به طور حتم نمایشگاههای خودرو میتواند در سطح شهر در هر جایی وجود داشته باشند .
همچنین هدف ما معرفی نمایشگاه ماشین بود و نه مرکز خرید و فروش خودرو ، چرا که به طور مثال در محدوده چیتگر تهران در روزهای جمعه محلی است برای خرید و فروش خودرو که البته بیشتر خودرو ها خودرو های ایرانی و یا خارجی مصرفی ارزان هستند و افراد نیز بیشتر برای خرید و فروش در انجا جمع میشوند .
ما در این مطلب به دلیل نوسانات قیمت خودرو اشاره ای به حدود قیمتها نکردیم و از عبارات ارزان و متوسط و لوکس استفاده کردیم .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۰۰ ، ۲۲:۳۹
مجتبی